Personale kompetencer

Personalets kompetencer omfatter de faglige- og videregående uddannelser, herunder arbejdsmiljøviden og – adfærd samt de kompetencer, der knytter sig til virksomhedens politikker, kultur og særlige jobfunktioner.

Whatsit Ledelsessystem har fokus på

  • at kompetencer beskrives gennem konkrete uddannelses- og vedligeholdelsesprogrammer. Programmer, der monitoreres gennem virksomhedens KPI’er.
  • at personalet kompetencer løbende bliver opdateret i forbindelse med årsagsanalyser af arbejdsulykker, afvigelser, risikovurdering og ændring af arbejdsopgaver m.m.
  • at virksomhedens ansatte omfatter ledere, fast ansatte medarbejdere, timelønnede, vikarer, elever, studerende og frivillige, der udfører opgaver for virksomheden.

 

Vil du vide mere, så kontakt Whatsit på: kontakt@whatsit.dk

Whatsit Ledelsessystem

Systemet er let tilgængeligt, let anvendeligt og let forståeligt.